01.
Als je op een tabblad klikt krijg je een inlog scherm.
Hieronder vind je de meest gestelde vragen bij het gebruik van Cargosight.
Rubriek:
Als je op een tabblad klikt krijg je een inlog scherm.
Je vind de app in de Apple Store of in de Google Playstore.
Je kan contact opnemen met Jan Heuvelman van de NPRC of Peter Breedveld van Peterson voor een gebruikersnaam. Zij zullen een gebruiker voor je aanmaken.
Jan Heuvelman
+31 (0)6 827 407 87
support@nprc.nl
Peter Breedveld
+31 (0)6 534 361 02
pbreedveld@onepeterson.com
Onder het inlogscherm kunt u op wachtwoord vergeten drukken, u krijgt een email om deze te resetten.
Ja, dat kan via: https://apps.aspect-ict.nl/ibarge/barrages
Ja, dat kan via: https://apps.aspect-ict.nl/ibarge/barrages
De oplossing is om de app te verwijderen en een nieuwe te installeren.
De toerbeurtdatum is aan te passen met het potloodje
In de reis zie je een document teken, als je daarop drukt opent er een galerij. Hier zie je de documenten die er staan, rechtsboven staat een + waar je de documenten kan toevoegen.
Jazeker, in tabblad afwezigheid kan je via de + knop je afwezigheid invoeren.
Je kan contact opnemen met Jan Heuvelman van de NPRC.
Jan Heuvelman
Deze knop zorgt dat de temporary files worden gewist, dit kan een mogelijke oplossing zijn voor foutmeldingen.
Hier vind je de Cargosight App versie informatie.
In Configuratie in overige functies kan je de taal aanpassen.
Dit icoon komt naar voren als er NL wet 2011 wordt gekozen, via dit icoon kan je jezelf alvast voormelden. Er opent een email met een gegenereerde tekst die je kan aanpassen waar nodig en je kan deze email dan versturen naar de losplaats.
Je kunt je vragen stellen aan Jan Heuvelman of aan Peter Breedveld.
Jan Heuvelman
+31 (0)6 827 407 87
support@nprc.nl
Peter Breedveld
+31 (0)6 534 361 02
pbreedveld@onepeterson.com
Vanwege de data opslag kan je maximaal 15 reizen terug kijken.
De oplossing is om de app te verwijderen en een nieuwe te installeren.
Oranje = Toekomst / gaat nog gebeuren
Blauw = Heden / is nu aan de gang
Grijs = Verleden / is achter de rug
Rood vignet = Geen losbewijs / nog niet binnen bij de afdeling afrekeningen
Geel vignet = Is in behandeling / afrekening wordt gemaakt
Groen vignet = Afrekening is betaald
Je bent aangemeld bij meerdere bevrachtingskantoren
De oplossing is om de app te verwijderen en een nieuwe te installeren.
Meld de app af en start opnieuw
Naast de scheepsnaam staan 3 streepjes (het hamburger menu) als je hier op drukt krijg je overige functies, als je op clear cache drukt moet het opgelost zijn.
De oplossing is om de app te verwijderen en een nieuwe te installeren.